Trampolíny

Cvičení na trampolínách

Cvičení na trampolínách jako takové pomáhá s celkovou detoxikací a zlepšuje náš metabolismus. Pravidelné aerobní cvičení je vhodným nástrojem k udržení optimálního prostředí v našem těle. Cvičení však zároveň zvyšuje produkci toxinů v těle a tak musí být doprovázeno pravidelným doplňováním tekutin, antioxidantů, vitamínů a minerálů.

Působení cvičení na lymfatický systém

Lymfatický systém je v podstatě metabolická popelnice těla. Zbavuje nás toxinů, mrtvých buněk, dusíkatých odpadů, tuků, virů, infekcí, bakterií, těžkých kovů a dalších nežádoucích látek. Skákáním na trampolíně přímo podporujete plynulost pohybu lymfatické tekutiny, která odvádí tyto potencionální jedy. Lymfatický systém tvoří miliony jednosměrných ventilů, které umožňují lymfatické tekutině odtok. Celý systém začíná malými kapilárami v kůži, pokračuje většími sběrnými míznicemi a mízními kmeny a nakonec ústí do žilního systému. Téměř cokoliv, čím můžete stimulovat pohyb lymfatické tekutiny uvnitř lymfatických cév je prospěšné.
 Jump na trampolínkách je specifické cvičení zahrnující rytmické poskakování na malé trampolínce, způsobuje současné otevírání i zavírání jednosměrných ventilů a tím se zvyšuje lymfatický tok až 25 krát.

„Skákání“ na trampolínách ovlivňuje každý orgán a je v přímém vztahu s účinností lymfatického a imunitního systému. Za předpokladu, že lymfatický systém funguje správně, odstraňuje toxiny ze všech tkání těla prostřednictvím dostatečného toku lymfatické tekutiny.

Podobně jako kardiovaskulární systém je i lymfatický systém připojen ke každému orgánu v těle, ale jeho funkce je zcela odlišná. Lymfatický systém není připojen k srdci, proto se musí opírat o nějakou jinou činnost, která vytvoří nezbytný „pohon“, aby došlo k účinné cirkulaci.

Výhody cvičení na trampolínkách

  • Zvyšuje kapacitu plic pro dýchání
  • Pomáhá proti depresi
  • Posiluje svalovou sílu
  • Pomáhá normalizovat krevní tlak a tím předcházet kardiovaskulárním onemocněním
  • Zvyšuje aktivitu červené kostní dřeně v produkci červených krvinek
  • Podporuje lymfatický oběh, stejně jako průtok krve v žilách oběhového systému
  • Snižuje hladinu cholesterolu a triglyceridů
  • Zvyšuje tkáňové zásobení kyslíkem
  • Stimuluje metabolismus, čímž se snižuje pravděpodobnost obezity
  • Zlepšuje koordinaci a rovnováhu díky stimulaci vestibulárního aparátu
  • Nabízí úlevu od bolesti zad a krku, bolesti hlavy a jiné bolesti způsobené nedostatkem cvičení
  • Zlepšuje trávení a vylučování
  • Podporuje snadnější relaxaci a spánek a tak zvyšuje psychický výkon a proces učení
  • Zmírňuje únavu a menstruační potíže u žen
  • Minimalizuje počet nachlazení, alergie i zažívací obtíže
  • Zpomaluje stárnutí

Lidé, kteří pravidelně cvičí na trampolínách , brzy zjistí, že jsou schopni pracovat déle, lépe spí a cítí se uvolněněji. Účinky nejsou jen psychologické, protože při cvičení musíme překonávat gravitaci a proto se jedná o jedno z nejvíce prospěšných aerobních cvičení.

Zklidňující účinek na nervový systém je prokazatelný již po první lekci.
Výsledky pravidelného cvičení jsou ve zvýšené odolnosti vůči fyzickému a emočnímu stresu. Celkové posílení dává výborné předpoklady k vyhnutí se psychosomatickým onemocněním a depresi.

Endorfiny

Endorfin je druh neurotransmiterů uvolňovaný v mozku. Endorfiny rozšiřují v těle pocit pohody a hrají důležitou úlohu i v některých tělesných funkcích, například v regulaci teploty. Mají také modulační funkce centrální (spánek, nálada, analgezie) a periferní (endokrinní regulace). Je obsažen v mnoha potravinách, jako třeba v čokoládě, ale například i v určitých drogách. Zkušenosti uživatelů jasně potvrzují, že cvičení na trampolínách  podporuje tvorbu endorfinů. Díky kombinaci zábavného cvičení, motivující hudby a specifických pohybů, zažijete doslova příval prospěšných hormonů.

Cvičení na trampolínách
Po - Ne: 7 - 21h 100,- Kč / hodinu / osobu

Online rezervace Informace o rezervačním systému Slevy a storno podmínky